Monday, June 30, 2014

Carutan Dewa Pembelah Bumi

Aku dah sampai satu tahap mana aku dah malas nak peduli. Bila aku berharap, aku selalu kecundang. Walau dah berkali kata hati jangan berharap, tapi benda tu macam self-obsession untuk terus buat benda yang memang kita tahu ending dia macam mana. 

Kau nak ada sini, kau ada lah. Tak nak, ikut suka hati anak tekak kau. 

Aku terlampau insecure dengan jodoh. Sebabtu aku jadi macam ni. Maaflah, aku tak pinta untuk jadi hodoh dan berharap semuanya akan berjalan lancar sama macam mana aku inginkan. Tak macam gadis-gadis bermata merah jambu yang mana petik jari boleh dapat jantan macam wang saku dari mak bapak. 

Okay dah. Enough Afifah.

Aku kena fikirkan tak lama lagi kena potong rambut dan jahanamkan diri di rumah dengan menonton spongebob sampai muntah darah.

Sekian, 

Yang terjahanam, 

Afifah si pendekar laut.




No comments:

Post a Comment